حدیث روز
امام باقر علیه ‏السلام می فرمایند:باتقواترین مردم، کسی است که در آنچه به نفع یا ضرراوست،حق ‏رابگوید.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 91×
پ
پ

مدیریت امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان در تاریخ هفتم خرداد ۱۴۰۰ به همت جمعی از فعالین تشکلات دانش آموزی با همکاری مجمع ملی جوانان تاسیس شد.

این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین متولیان حمایت از نوجوانان و دانش آموزان ایران اسلامی تحت نظر معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بوده و در زمینه های مختلف علمی پژوهشی، فرهنگی هنری، اجتماعی، ورزشی و رسانه‌ای به شناسایی و جذب نخبگان پرداخته و با برنامه ها و طرح های مختلف سعی در کمک به به کارگیری استعداد های این نخبگان دارد.

فعالیت های این مجموعه مردم نهاد و در قالب NGO بوده و تمامی برنامه های اجرایی آن از محل اعتبارات غیردولتی جذب شده به ثمر میرسد و بدین وسیله با شعار نخبه یابی و نخبه پروری در پی شناسایی و پروراندن نوجوانان و دانش آموزان نخبه و توانمند برآمده.

ساختار مجموعه نوجوانان در تمامی استان های کشور بر اساس یک مدیر و یک قائم مقام بوده که باید عدالت جنسیتی داشته باشند. همچنین اعضای استان ها در پنج کارگروه تخصصی علمی آموزشی و فناوری ، فرهنگی هنری و رسانه ، اجتماعی سیاسی و اقتصادی ، ورزش و سلامت ، محیط زیست و گردشگری ساماندهی میشوند. و در هر استان ۴ معاونت : برنامه ریزی و توسعه ، اجرایی و پشتیبانی ، فرهنگی و امور بانوان و امور شهرستانها به صورت تخصصی فعالیت میکنند.

همچنین ساختار کشور از قائم مقام ، مسئول حوزه مدیریت ، مشاوران مدیر و ۶ معاونت : امور استانها ، برنامه ریزی و توسعه مدیریت ، اجرایی و پشتیبانی ، ارتباطات و امور بین الملل ، فرهنگی و پژوهشی و امور بانوان تشکیل شده‌. همچنین در زیر مجموعه معاونین تعداد ۲۱ مدیر تخصصی فعالیت میکنند.

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.