حدیث روز
امام باقر علیه ‏السلام می فرمایند:باتقواترین مردم، کسی است که در آنچه به نفع یا ضرراوست،حق ‏رابگوید.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 91×
سمینار آشنایی با مشکلات و چالش های نوجوانان و جوانان در بوشهر برگزار شد.
05 جولای 2023 - 16:43
شناسه : 1079
3
روز چهارشنبه ۱۴ تیر سال ۱۴۰۲ سمینار مهار آموزی با موضوع آشنایی با مشکلات و چالش های جوانان به سخنرانی منصوره حسینی دانش آموخته حقوق جزا و جرم شناسی، پژوهشگر و نویسنده کتاب، رئیس اندیشگاه سلامت و به حمایت دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی در شهر بوشهر برگزار گردید.
پ
پ

این سمینار با همکاری امور نوجوانان و دانش آموزی استان بوشهر و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر متناسب با قشر جوان و نوجوان و همچنین برای دانشجویان استان بوشهر تنظیم و تدارک دیده شد که با استقبال حداکثری جوانان و نوجوانان مواجه گردید.

طی این سمینار که با همت و تلاش های محمدرضا تنو مدیر خبرگزاری سمن جوانان استان بوشهر و مجمع نوجوانان و جوانان استان برگزار شد، وی بیان نمود : همه ی تلاش ما فقط برای تقویت، رشد و نمو قشر جوان و نوجوان است و این سومین کارگاه برگزار شده توسط مجمع نوجوانان و جوانان است و طی این کارگاه ها تمام مدرسان ما دانش آموزان بوده اند و این اولین کارگاهی است که ما از قشر بزرگسال به عنوان مدرس استفاده می کنیم.

در ادامه محمدرضا تنو اظهار کرد : قشر جوان و نوجوان از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و ما در تلاشیم که بتوانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم، طی برگزاری فاز اول و دوم کارگاه مهارت آموزی ما کلاس فن بیان، خبرنگاری و روزنامه نگاری به مربی گری دو جوان موفق و فعال استان بوشهر برگزار کردیم که با استقبال گرمی رو به رو شدیم.

طی این سمینار و گفت و گو هایی که بین مهمانان و منصوره حسینی سخنران سمینار وجود داشت وی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و بیان عوامل موثر بر توانمندسازی جوانان عنوان کرد : این سمینار در جهت رشد شما نوجوانان و جوانان است و قشر جوان و نوجوان برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

در پایان سمینار و توضیحات ارزشمند منصوره حسینی گواهی هایی معتبر به دست ایشان به مهمانان ارجمند و حاضران در جمع داده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.