حدیث روز
امام باقر علیه ‏السلام می فرمایند:باتقواترین مردم، کسی است که در آنچه به نفع یا ضرراوست،حق ‏رابگوید.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 91×
پیام تبریک مدیران استانهای قم،البرز و خراسان رضوی
28 می 2023 - 0:11
شناسه : 1039
4
پیام تبریک مدیران استانهای قم، البرز و خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس امور نوجوانان و دانش آموزی
پ
پ

مدیران استانهای قم،البرز و خراسان رضوی در پیام های جداگانه هفتم خرداد سالروز تاسیس امور نوجوانان و دانش آموزی  را تبریک گفتند.


در متن پیام هانیه کنگرانی فراهانی آمده است:
هو الرحمن الرحیم
نوجوانان و جوانان ایرانی همیشه سعی بر این داشته اند که بتوانند علاوه بر اینکه حضور پر رنگ تری در جوامع امروز داشته باشند بتوانند گام های موثری برای پیشرفت کشور خود بردارند.
تاسیس امور نوجوانان و دانش آموزی در کشور موجب شد که این اهداف محقق شوند و از ظرفیت ها و استعداد های فراوان موجود در نوجوانان و دانش آموزان استفاده شود.
آینده ی دانش آموزان ما با حرف ساخته نمی شود با کار هوشمندانه مومنانه ساخته می شود باید کاری کنیم که آن ها هم از اهمیت برخوردار باشند وبرخورد دار از پشتوانه ی ایمان باشند.
سالروز تاسیس امور نوجوانان و دانش آموزی را به فعالین و مسئولین این عرصه تبریک عرض میکنم امید است که روز به روز شاهد پیشرفت و برتری اینگونه نهاد ها باشیم.

متن پیام علی اصغر مختاری به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب فرا رسیدن سالروز تشکیل امور نوجوانان و دانش‌آموزی را خدمت تمامی کادر اجرایی این نهاد در کشور و استان ها تبریک می‌کنم.

رسالت اصلی امور نوجوانان و دانش آموزی،کشف،پرورش و تربیت استعداد های برتر کشور می‌باشد و تا حدود زیادی در این امر موفق بوده است.مسئولین باید نهایت حمایت را از این نهاد انجام دهند تا روند نخبه پروری به بالاترین سطح خود برسد.

مختاری با بیان وجود پتانسیل های بالای استان البرز خاطر نشان کرد:بیشترین مقام ها در زمینه های علمی،فرهنگی،ورزشی در اختیار دانش‌آموزان البرز قرار دارد و این موضوع نشان دهنده ظرفیت های بالای دانش آموزان این استان می‌باشد.

پیام تبریک مرتضی دلاور به شرح زیر است:

بسمه تعالی
جوان و نوجوان،چشمه جوشان نیرو و استعداد است. (مقام معظم رهبري مدظله العالی)

همکاران محترم و نوجوانان عزیز
در امور نوجوانان و دانش آموزی استان خراسان رضوی ؛

امورنوجوانان و دانش آموزی مسیری است تا نوجوانان و دانش آموزان در این راه به رشد و شکوفایی در عرصه های مختلف جامعه در آینده برسند.

اینجانب سالروز تاسیس امورنوجوانان و دانش آموزی را به یکایک اعضای امور نوجوانان و دانش آموزی استان خراسان رضوی تبریک عرض می کنم‌ ؛ ان شاءالله با بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب و عنایت حضرت حق در این مسیر بتوانیم گام های موثری در پیشبرد اهداف امور نوجوانان و دانش آموزی برداریم.

مرتضی دلاور
سرپرست امور نوجوانان و دانش آموزی استان خراسان رضوی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.