حدیث روز
امام باقر علیه ‏السلام می فرمایند:باتقواترین مردم، کسی است که در آنچه به نفع یا ضرراوست،حق ‏رابگوید.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 91×
دیدار با خانواده شهدای دانش آموز به مناسبت گرامیداشت روز نوجوان و بسیج دانش آموزی
01 نوامبر 2022 - 0:42
شناسه : 560
3
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با روز نوجوان و بسیج دانش آموزی به منظور تکریم خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مدیر امور نوجوانان دانش آموزی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و فرمانده بسیج دانش آموزی استان و جمعی از نوجوانان نخبه استان با خانواده شهدا دیدار کردند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی امور نوجوانان و دانش آموزی؛به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز در روز نوجوان و بسیج دانش آموزی و با هدف تکریم خانواده های شهدا و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سید سینا بنی هاشمی مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی باهمراهی اسماعیل عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و باحضور سرهنگ علوی فرمانده بسیج دانش آموزی استان با خانواده گرانقدر و معزز شهیدان سید محمود و سید حشمت الله حجازی دیدار کردند .

بنی هاشمی،مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی استان در این دیدار گفت : ایران اسلامی به واسطه فداکاری‌ها ،جانفشانی ها و رشادت شهدا و جانبازان از گزند دشمنان در امان مانده و ما امروز وظیفه داریم که قدردان رشادت های شهدا و جانبازان گرانقدر باشیم .

عسگری،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بر اهمیت ادامه دادن راه و منش شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: خانواده های شهدا اسطوره و اسوه های صبر و استقامت هستند وتکریم خانواده‌های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئولان است.

سرهنگ علوی،فرمانده بسیج دانش آموزی استان اشاره کرد:ما عزت و آزادی کشور را مدیون شهدا و خانواده هایشان هستیم و خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند.

در پایان این دیدار هدایایی از سوی مسئولین حاضر در مراسم بخ خانواده شهیدان حجازی اهدا گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.