حدیث روز
امام باقر علیه ‏السلام می فرمایند:باتقواترین مردم، کسی است که در آنچه به نفع یا ضرراوست،حق ‏رابگوید.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 91×
سامانه « سابان »،بانک اطلاعاتی نخبگان بروزرسانی شد.
07 آوریل 2023 - 1:29
شناسه : 928
10
سیدسینا بنی هاشمی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت از بروزرسانی و گسترش سامانه «سابان» خبر داد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی امور نوجوانان و دانش آموزی ، سیدسینا بنی هاشمی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت امور نوجوانان و دانش آموزی با اشاره به آیین نامه جذب و ساماندهی نخبگان و استعداد های برتر این مجموعه گفت : این آیین نامه در ابتدای راه اندازی مجموعه به منظور جذب و استفاده از نوجوانان و جوانان نخبه در ساختار و چارت مجموعه و معرفی این عزیزان به ارگانهای دیگر تصویب شد و زیر ساخت هایی برای آن ایجاد شد.
وی ادامه داد: از این‌رو و به منظور شناسایی بهتر نخبگان و ارائه خدمات مطلوب تر با پیشنهاد همکاران در معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت و تلاشهای دوستان در واحد فناوری سامانه سابان و سایت مجموعه بروزرسانی شد.
بنی هاشمی گفت: جوانان و نوجوانان نخبه و مستعد میتوانند جهت ثبت درخواست عضویت و بارگذاری رزومه خود ، به پایگاه اطلاع رسانی امور نوجوانان و دانش آموزی به آدرس www.noojavanan.ir مراجعه و اطلاعات خود را در این سامانه بارگذاری کنند. پس از بررسی اولیه اطلاعات ایشان، پرونده متقاضی به کارگروه تخصصی مربوطه ارسال خواهد شد و درصورت تایید، براساس تخصص و توانمندی فرد، مجموعه استان محل سکونت معرفی ‌می‌شوند.
بنی هاشمی افزود: همچنین جهت تامین منابع انسانی مورد نیاز در معاونت ها و کارگروه های تخصصی کشوری از افراد برتر ثبت نامی در سامانه سابان دعوت به همکاری خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.