حدیث روز
امام باقر علیه ‏السلام می فرمایند:باتقواترین مردم، کسی است که در آنچه به نفع یا ضرراوست،حق ‏رابگوید.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 97×
طرح نِمُو در پی ایجاد تحولی نوین در صنعت ورزش دانش آموزی است
29 آگوست 2022 - 18:35
شناسه : 216
8
نگین مهدیون رئیس کارگروه ورزش و سلامت امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان معتقد است در مدارس آن طور که باید به امر ورزش اهمیت داده نمی شود و این خلأ همیشه حس می شود
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی امور نوجوان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان
پ
پ

 طرح نِمُو در پی ایجاد تحولی نوین در صنعت ورزش دانش آموزی است

نگین مهدیون؛ رئیس کارگروه ورزش و سلامت مجمع ملی جوانان، قهرمان ملی و بین المللی کاراته و نیز ورزشکار نابغه در گفتگو با پانا گفت:  خلأ ورزشی اکثراً در مدارس ما احساس می‌شود و آنچه که باعث ایجاد این بی اهمیتی است، دیدگاه نامناسب مربیان و همچنین والدین است.

وی افزود: در مدارس دروس دیگر همچون ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی و.. مهم شمرده می شوند اما این در صورتی است که هر دانش آموز در کنار حفظ کردن و یادگیری این دروس نیاز به فعالیت های روحی و جسمی دارد و یکی از بهترین فعالیت ها ورزش است.

مهدیون در ادامه با رو نمایی بخشی از طرح کارگروه ورزش و سلامت گفت: طرح نِمُو، در واقع مخفف عبارت “نگاهی متفاوت به ورزش” است.

وی ادامه داد:  هدف از برگزاری این طرح که در آینده نزدیک به صورت کامل از آن رونمایی خواهد شد این است که یک جریان و شبکه سازی صورت بگیرد و آینده ای را ترسیم کند، که دانش‌آموزان ما در مدارس، در کنار رشته های درسی دیگر به صورت متمرکز تر و منسجم تر بتوانند به ورزش هم نگاه ویژه داشته باشند.

نگین مهدیون گفت: قهرمان های آینده ما باید از مدارس به سمت رشته‌های ورزشی هدایت شده شده باشند، نه از طریق افراد غیر متخصص به رشته‌ای که در آن استعداد، بستر و ظرفیت مناسب وجود ندارد! در طی این طرح مدارس ما قرار است راهنمای دانش‌آموزان برای معرفی به رشته‌های ورزشی مختلف باشد و همچنین برای آنها شرایطی را فراهم خواهیم کرد که دانش آموزان ما از سنین پایین بتوانند به راحتی در هر رشته ورزشی که در آن استعداد دارند فعالیت کنند و با نگاهی بنیادین و حرفه‌ای آینده ای درخشان را رقم بزنند.

شایان ذکر است:  طرح نِمُو با ارائه برنامه ی خود در سه فاز و محور های مثل ایجاد شرایط مناسب، استعداد یابی، تعلیم و پرورش مربیان، ورزش سلامت محور در پی ایجاد تحولی نوین در صنعت ورزش آموزش و پرورش است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.