حدیث روز
امام باقر علیه ‏السلام می فرمایند:باتقواترین مردم، کسی است که در آنچه به نفع یا ضرراوست،حق ‏رابگوید.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 97×
رونمایی از مرکز رشد و نوآوری نوجوان
30 آگوست 2022 - 2:34
شناسه : 324
6

با توجه به ماده ۱۳ شیوه نامه بانک اطلاعاتی نخبگان نوجوان ابلاغیه ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۰ امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان موظف است در جهت شناساندن و متصل کردن نخبگان محور های شش گانه بانک اطلاعاتی نخبگان نوجوان اقدام نماید . در همین راستا امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان […]

پ
پ

با توجه به ماده ۱۳ شیوه نامه بانک اطلاعاتی نخبگان نوجوان ابلاغیه ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۰ امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان موظف است در جهت شناساندن و متصل کردن نخبگان محور های شش گانه بانک اطلاعاتی نخبگان نوجوان اقدام نماید . در همین راستا امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان برای استفاده از پتانسیل ها ، ظرفیت ها و استعداد های نخبگان علمی و پژوهشی بانک اطلاعاتی نخبگان در صدد تشکیل مراکز رشد و نوآوری نوجوان در استانها های سراسر کشور برآمده .

مرکز رشد و نوآوری که با حضور نخبگان علمی و پژوهشی کشور که در بانک اطلاعاتی نخبگان ثبت نام کرده بودند تشکیل میشود و نخبگان با در کنار هم قرار گرفتن در حوزه های پژوهشی ، فناوری ، نوآوری و ایده های خلاق در جهت بارش فکری و عملیاتی ساختن برنامه های خود تلاش میکنند .

امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان با استفاده از ظرفیت های پارک های علم و فناوری ، خانه نخبگان و موسسات دانش بنیان برای حمایت از ایده های نخبگان مرکز رشد و نوآوری و عملیاتی ساختن آنها تلاش کرده و در صدد راه اندازی موسسات دانش بنیان نوجوان است که اعضای خلاق و نخبه با پیگیری ایده های نوآورانه خود سعی در خودکفا شدن و تولید محصول باشند و سهمی در اقتصاد دانش بنیان کشور داشته باشند .

همچنین برای ایده های نوآورانه نخبگان سعی در راه اندازی فضای گسترده داریم که بتوان از ایده های خلاق و نوآورانه تمام نخبگان در یک سامانه گسترده با اختصاصی کردن ایده ها از سرقت ایده جلوگیری کرد و چنین برنامه های را برای ارگان ها و نهاد مختلف توسط صاحبان ایده شرح داد در جهت استفاده و حمایت از آنها و بکارگیری نخبگان .

امید است مراکز رشد و نوآوری نوجوان سهمی کوچک در تولید علم و فناوری کشور داشته باشد و برای نوجوانان مستعد مسیری هموار فراهم سازد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.