حدیث روز
امام باقر علیه ‏السلام می فرمایند:باتقواترین مردم، کسی است که در آنچه به نفع یا ضرراوست،حق ‏رابگوید.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 97×
ارائه برنامه های نوجوان محور و گزارش عملکرد امور نوجوانان و دانش آموزی
03 سپتامبر 2022 - 13:12
شناسه : 356
4

ارائه برنامه های نوجوان محور و گزارش عملکرد امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان توسط قائم مقام امور نوجوانان در نشست مجمع جوانان مازندران . در طی نشستی با حضور محمد محمدی قائم مقام امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان ، نائب رئیس اول مجمع ملی جوانان کشور ، رئیس مجمع […]

پ
پ

ارائه برنامه های نوجوان محور و گزارش عملکرد امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان توسط قائم مقام امور نوجوانان در نشست مجمع جوانان مازندران .

در طی نشستی با حضور محمد محمدی قائم مقام امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان ، نائب رئیس اول مجمع ملی جوانان کشور ، رئیس مجمع جوانان مازندران و اعضای هیئت رئیسه کمیسیون های مجمع جوانان مازندران گزیده ای از برنامه های آینده امور نوجوانان و گزارشی از عملکرد شش ماهه دستیاران نوجوان کشور ارائه شد .

همچنین محمدی از رونمایی سامانه الکترونیک بانک اطلاعاتی نخبگان نوجوانان خبر داد و استفاده از ظرفیت های نخبگانی و فعالین عرصه های نوجوان راه از اصلی ترین برنامه های امور نوجوانان دانست و با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت این بانک به بالای ۵۰۰ عضو رسیده ضمن ارائه طرح های متنوع از سوی کارگروه های تخصصی را مسیری هموار برای شکوفایی این نخبگان دانست .

ایشان عنوان کردند که که پایگاه خبری نوجوان آماج خبر و مرکز رشد و نوآوری نوجوان به عنوان اولین برنامه های استفاده از این نخبگان توسط امور نوجوانان به مدار حرکت است .

در ادامه از روی کار آمدن عرصه ای برای نوجوانان در وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد و عنوان کرد که مسیر تربیت مدیران نسل نو در دستور کار امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان است .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.