حدیث روز
امام باقر علیه ‏السلام می فرمایند:باتقواترین مردم، کسی است که در آنچه به نفع یا ضرراوست،حق ‏رابگوید.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 97×
موکب امور نوجوانان و دانش آموزی در استان چهارمحال و بختیاری
31 اکتبر 2022 - 18:57
شناسه : 526
5
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری؛ امور نوجوانان و دانش‌آموزی  استان چهارمحال و وبختیاری در همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین که به مدت 10 شب با همکاری سازمان‌های مختلف در جاده‌ سلامت شهرکرد‌ برگزار می‌شود، شرکت کرد و موکبی برپا کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی امور نوجوانان و دانش آموزی؛سید سینا بنی هاشمی مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری گفت:جوانان و نوجوانان آینده‌سازان این کشور هستند، بنابراین حضور آنها در برنامه‌های مختلف در عرصه‌های متفاوت چشمگیر و تاثیرگذار است، بنابراین مجمع ملی جوانان نیز در برگزاری این برنامه تصمیم به همکاری گرفت. این برنامه از ۱۸شهریور ماه در سراسر استان آغاز شده و تا ۲۶شهریور ماه ادامه دارد. در مسیر این همایش ۲۰ الی ۲۵ موکب برپا شده که در هر کدام از این موکب‌ها فعالیت‌های متفاوتی انجام می شود.

وی ادامه داد:در موکب امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان نیز به انجام برنامه‌هایی نظیر، قرائت زیارت عاشورا، نوحه‌خوانی و سینه زنی، تولید محتوا و مستند و توزیع کتاب عطر گل نرگس که نوشته‌ یکی از اعضای مجمع است پرداخته شده است.

بنی هاشمی بانی برگزاری این برنامه را ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان معرفی کرد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را زنده نگه داشتن یاد شهدای کربلا دانست و گفت:در این همایش برای کسانی که شرایط سفر به کربلا را ندارند، شبیه‌سازی دلنشینی صورت گرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.