حدیث روز
امام باقر علیه ‏السلام می فرمایند:باتقواترین مردم، کسی است که در آنچه به نفع یا ضرراوست،حق ‏رابگوید.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 91×
نشست آغاز به کار شبکه ملی رابطین رسانه ای نوجوان مجمع ملی جوانان با حضور راشد پرستار
30 آگوست 2022 - 2:42
شناسه : 329
3

نشست آغاز به کار شبکه ملی رابطین رسانه ای نوجوان مجمع ملی جوانان با حضور راشد پرستار دبیرکل مجمع ملی جوانان کشور و سید پارسا علوی سردبیر پایگاه خبری آماج خبر و رابطین رسانه ای ۲۷ استان کشور برگزار شد .   به گزارش روابط عمومی امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان این […]

پ
پ

نشست آغاز به کار شبکه ملی رابطین رسانه ای نوجوان مجمع ملی جوانان با حضور راشد پرستار دبیرکل مجمع ملی جوانان کشور و سید پارسا علوی سردبیر پایگاه خبری آماج خبر و رابطین رسانه ای ۲۷ استان کشور برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان این نشست که به صورت مجازی و برخط در روز چهاردهم آبان ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد، شبکه ملی رابطین‌ رسانه‌ای کشور که از ۲۷ استان در سه قالب خبرنویسی، تولید محتوا و گویندگی از میان نخبگان رسانه ای سراسر ایران به این شبکه دعوت شده بودند، فعالیت رسمی این شبکه را به صورت رسمی با حضور دبیرکل مجمع ملی جوانان کلید زدند .

در این نشست که سردبیر پایگاه خبری آماج خبر هم حضور داشت، مقرر شد که شبکه رابطین رسانه

‌ای نوجوان در پایگاه خبری آماج خبر ساماندهی شده و بعد از طی کردن مراحل کارگاه های آموزشی و دوره های خبر نویسی، یادداشت نویسی و گرافیک و تولید محتوا، این نخبگان رسانه ای به‌ عنوان خبرنگاران و اعضای تولید محتوا در پایگاه خبری آماج خبر که یکی از پایگاه های خبری فعال در کشور است و با وجود نوپا بودن از پوشش رسانه‌ ای خوبی برخورد است، مشغول به فعالیت رسانه ای شوند.

هدف از ایجاد شبکه ملی رابطین رسانه‌ای نوجوان پوشش رسانه ای و خبری اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و… روز جامعه و قشر نوجوان در سطح کشور بوده و یکی از رسالت های مهم آن شناساندن نخبگان نوجوان کشور در عرصه های مختلف برای تحقق اهداف بانک اطلاعاتی نخبگان نوجوان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.