حدیث روز
امام باقر علیه ‏السلام می فرمایند:باتقواترین مردم، کسی است که در آنچه به نفع یا ضرراوست،حق ‏رابگوید.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 91×
امور نوجوانان و دانش آموزی پرچمدار استعداد یابی و پرورش توانایی ها
08 فوریه 2023 - 7:03
شناسه : 752
2
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی؛ مدیر امور نوجوانان‌ و دانش آموزی گفت: امور نوجوانان و دانش آموزی نقش به سزایی برای قشر نوجوانان ایفا کرده است.
ارسال توسط : نویسنده : سیدسینا بنی هاشمی
پ
پ

میثم ویسی زاغه مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی کشور گفت:
مجموعه امور نوجوانان و دانش آموزی که در دو سال اخیر در جامعه نوجوان و دانش آموزی کشور نقش به سزایی را ایفا کرده و پرچمدار استعداد یابی و پرورش توانایی ها و مهارت های این قشر بزرگ جامعه ایران بوده است. با در پیش گرفتن مسیر نوجوان پروری و نوجوان باوری در تمام این سالها سعی در گسترش گستره جغرافیای خود در تمام استان های کشور کرده و اکنون با فعال بودن ۲۹ استان کشور و پایه ریزی برنامه های نوجوان در این پهنه بزرگ جغرافیایی ایران اسلامی ، این مجموعه بزرگ دارای جمعیت ۱۵۰۰ نفری است.
ویسی افزود: امور نوجوانان و دانش آموزی هدف گذاری خود را سه ماه آینده بر فعال سازی ۷۰ درصدی مجموعه نوجوانان در شهرستان های کشور نهاده و سیاست گذاری و برنامه ریزی مدیران کشوری بر افزایش جمعیت مجموعه نوجوانان‌ تا شش ماه آینده بر جمعیتی بیش از ۳ هزار نفر است.
ویسی ادامه داد: این امر را با تبلیغات درست و موثر، گسترش قدرت رسانه‌ای در تمام سطوح و راه های ارتباطی با قشر نوجوان ، برنامه های متنوع و جذاب نوجوان پسند امکان پذیر بوده و از تمامی مدیران کشوری و استانی و سایر اعضا در تمامی سطوح این انتظار می‌رود که به واقعیت پیوستن این هدف متعالی کمک کرده و مسیری نوآورانه در جذب و پرورش و تعالی نوجوانان و دانش آموزان کشور را در پیش بگیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.